Velkommen

Hei hei. Så flott at du har oppdaget min blogg. Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg , så finner jeg deg igjen. De best ønsker til deg fra meg

torsdag 19. mai 2011

En helt vanlig dag.....

 Jada, jeg vet at NORSKE jordbær er det beste, men tro det eller ei...disse fra Bulgaria var slett ikke ille!!
Fargen er den samme, deilig og røde bær!!

Fikk besøk av denne berømte ånden, og når stueveggene var vasket, gikk husmora i gang m å lage syltetøy...der fikk jeg sagt at jeg har vasket  og......
Hver gang jeg begynner m ett sånt prosjekt slår det ikke feil...etter en stund m aktivitet må jeg virkelig motivere meg selv for å komme i mål. OG, det som gjør susen er å tenke!!!
Jeg tenker og tenker og hver gang jeg dulter borti tanken om å overleve ett flyhavari i Andesfjellet, for så å tilbringe ca to mnd i KULDE; SNØ; SORG og MAAANGE TANKER, er det å vaske el renske bær VERDENS BESTE AKTIVITET....det kunne ha vært verre....og det hjelper.
Jeg smiler jo nesten der jeg skifter vann for n tegang.....og haugen m bær ikke minker noe særlig....
 Etter en stund kunne jeg legge disse boksene i fryseboksen og jeg var virkelig så fornøyd m meg selv.....da jeg snakket m en nabo senere på dagen, nevnte jeg i forbifarten at syltetøy var laget....helt sånn tilfeldig...som om det er sånn jeg gjør nå og da.......og det er det slett ikke!!!!
Skulle bare sjekke hvordan det er å være sånn superdame...sånne som vasker, samtidig som de syr og fikser en bukse til en "kne-unge" vanner blomstene som  er flere og mye større enn mine, OG som  baker brød og mens de hever, kjører hun to barn " hit og dit"
Dette klarer sånne superdamer jeg leser om, FORDI de får sååååååå energi av å stå opp kl 0545, slik at de rekker en kjapp løpetur før vi andre begynner å slepe oss ut av senga....skjønner du???

Ett deilig mai bilde av min datter, i en bakgård i hovedstaden!
Tusen takk for alle gode og koslige ord fra dere alle.
Det setter jeg stor pris på.
Mamma er på bedringens vei, og jeg har godtatt av ingen av oss lever evig...selv ikke verdens flotteste mamma!!!
Sånn er det bare.

Ønsker dere alle en god helg.
de beste tanker fra meg til deg!!

7 kommentarer:

  1. Hei du :)
    Jeg stol(er) på deg ;)
    Så flink du har vært!
    Jeg er heeelt klart ingen superdame.
    Men pytt, pytt, får unna det jeg skal og ikke er jeg stresset.;)
    Klem, klem

    SvarSlett
  2. hei du :) takk for kommentaren :)
    ja er ovenfor europris i moelven. ting og tøy heter den :)
    er samme i gjøvik, bare at den i gjøvik er større.. men de har mye mere messing osv i moelv :)

    SvarSlett
  3. Syns du er superflink!!
    Har du igjen noen dråper energi til i morgen da?
    Jeg sitter som et slakt her på Soffa'n med stiv nakke, hodepine og verkende ben
    Tok på m alle varene.
    Men gøy
    Stor nattaklem, så ses vi om noen timer ;-)

    SvarSlett
  4. Hei :-)

    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min :-) Blir så glad når jeg får så positive tilbakemeldinger :-)

    Så flink du har vært som har laget deilig hjemmelaget syltetøy :-) Nam :-)

    Ønsker deg en flott helg :-) Legger deg til på listen min jeg slik at jeg finner deg lett igjen :-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Ja, se der ja, du får det unna du;)
    Noen har bare energi til tusen, og bare er sånn:) Synes det må være deilig jeg:) Våkner 05.30 hver morgen jeg også, men det er ikke med energi. Det er nok alderen:)
    Nydelig bilde av jenta di:)

    Lykke til med din mor:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  6. Heisann :)
    For et artig innlegg!! Det er alltid arti å lese om "superkvinnen" :) :)
    Og du må få deg dit eget hobbyrom. Oss har ein uinreda kjellar, og der har eg mitt mekka! Mase, mase og mse til mannen ikkje orkar meir mas....
    Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  7. Heia

    Så hyggelig med besøket og komplimentet fra deg da :)
    Jeg legger også deg i mine favoritter og kommer til å komme innom jevnlig, men jeg skal ha meg en skikkelig kosestund med bloggen din aller først.

    Ha en fin søndag

    SvarSlett