Velkommen

Hei hei. Så flott at du har oppdaget min blogg. Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg , så finner jeg deg igjen. De best ønsker til deg fra meg

onsdag 22. juni 2011

Jeg er så glad og fornøyd

Glad og glad fru Blom.......
Ikke får jeg opp bilder i dag og følger "dingsen" fungerer slett ikke...vel

MEN, jeg ser at siden jeg begynte m denne bloggen sent i mars, har det vært over 3400 inne på bloggen min....tenkt da!!!!
Over 3000.......ser at det i snitt er over 100 inne hver dag, og da snakker vi om lille meg...Bollapinnsvin m sine 23 følgere......

Aner ikke hvordan andre har det på bloggen, hvor mange som er inne hos de osv...ingen sammenligningsgrunnlag. men som Inger Hagrup skrev i diktet " MAUREN":

 ER DU STØRRE EN DEG SELV KANSKJE????

Så jeg er helt stum jeg.
ER veldig fornøyd m antall besøkende inne hos meg.
MEN:

Kan noen si meg om denne følge greia er helt borte her hos meg?? sånn hele tiden.....
Hvorfor har jeg mange som er inne men ingen som legger seg til som følger???

Kanskje min blogg ike er verdt en titt en senere anledning....vel.
Det må jeg ta med meg, men TUSEN takk til dere alle som er inne hos meg......
Har mye og blogge om, mange flotte bilder fra Jobben på TINES SHOP, m alt hva den måtte inneholde...pluss  noe annet nytt!!!
.vent og se el gå inn på butikk sidene og se alt nytt og "gammelt" vi har nå.....

Ha en flott dag!!!

De best ønsker fra Bollapinnsvin

4 kommentarer:

  1. Du er størst!
    Og best!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg :)
    Jeg ser følgerne dine hele tiden. :)
    Koser meg med bloggen din, og tror andre også gjør det. :):)
    Ønsker deg en fin kveld videre.
    Klem

    SvarSlett
  3. Kom over bloggen din via en annen
    blogg og tenkte jeg skulle legge
    igjen noen ord her ღ La meg også
    til som følger :) Koselig blogg
    du har med mange fine innlegg,
    titter nok innom igjen, og du er
    hjertelig velkommen inn til min
    blogg ღ Ønsker deg en flott uke
    som kommer, klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Hei
    Lenge siden du har blogget, savner de gode innleggene dine.
    Håper du har det fint.:)
    Klem fra meg:)

    SvarSlett