Velkommen

Hei hei. Så flott at du har oppdaget min blogg. Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg , så finner jeg deg igjen. De best ønsker til deg fra meg

søndag 10. april 2011

Nå prøver jeg igjen....for 3.gang!!

Gud bedre meg......først går nettleseren til dundas, så lager jeg ny blogg, men neida!!!!
Nå er det tredje forsøk og jeg begynner å bli en smule litt oppgitt!!!
Men nå får jeg se om dette går.
Så vi kaller dette kun en TEST, så kommer Bollapinnsvin  tilbake med andre innlegg etterhvert

Hej då!!
De beste ønsker fra Bollapinnsvin

1 kommentar:

  1. Jeg må bare si det:
    Jeg syns sååå synd på deg!!!
    Denne bloggreie har ikke gått din vei, for å si det sånn, men NÅ MÅ DET BARE FUNKE!!!
    Og nå håper jeg selvfølgelig på masse humor-inlegg og reklame om butikken "vår"
    He, he
    Klem, klem

    SvarSlett