Velkommen

Hei hei. Så flott at du har oppdaget min blogg. Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg , så finner jeg deg igjen. De best ønsker til deg fra meg

tirsdag 12. april 2011

Oi som vi koser oss....f

ferieturen til Egypt, som endte på Tenerif, blant den eldre garde, hvor de ny voksa beina (som kostet flesk) nesten ikke ble vist frem.... og som i grunn ikke var verdt å vise frem v hjemkomsten....
sånn var det på årets husmorferie i mars!!!
OG, på denne turen fikk jeg kjøpte meg en nydeldig tunika....kaldt var, så ikke noe tur i prøverommet der i gården nei....

Så, idag har jeg da hatt på meg denne fine tunikaen min, som MÅ strykes, defor brukes ikke den altfor ofte....siden den da ikke ble prøvd v kjøp, opdaget jeg i dag at den var så fin og ha på....satt som smurt, og jeg følte meg flott da jeg var i retten idag.
Så skulle jeg bøye meg ned i veska i pausen, og late som jeg skulle sjekke tlf, kjeda meg litt.....og hva oppdager jeg da?
joda, da er denne tunikaen ikke helt perfekt lengre...den strammet på en skummel måte og jeg ble stokk stiv i kroppen, dro på m ei ulljakke og latet som jeg syntes det var litt kjølig....Men hva var sannheten?
joda, den spratt opp på baksiden av armene....hørte bare en merkelig lyd!!!
Så, tunikaen var fin den, når jeg sto oppreist og ikke gjorde noe, men så fort jeg beveget overkroppen ble den litt sånn for liten......
Fanken og!!!!!
Ikke kom vi til Egypt pga uro, så dro vi til ett sted hvor kun eldre over 60 moret seg......også når jeg da fant noe fint å handle,  var det noe godt som kom ut av turen...men nå var den også falitt!!!

Sånn kan det gå!
Prøv klær før du handler, sjekk stedet hvor du skal. Gjør du det så går alt så fint!!!
Tro meg!!!
God middag.
De beste ønsker fra meg

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Tusen hjertelig takk for koselig hilsen på bloggen min :O)
    Litt av en dag du har hatt! Noen plagg egner seg mer på hengeren enn på kroppen ;O)

    Klem Susanne

    SvarSlett
  2. Hi ,hi
    Ja du får sagt det du Ida.
    Gleder meg til i morgen :-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Du sa det bare var pansjonister rund dere på den ferien. Men jeg tror du lurer oss jeg. Det var nok MASSE kjekkinger/unge herrer.
    Hi,hi
    PS! Du har nemmelig glemt å retusjere bort herren til venstre i bilde......
    ;-P

    SvarSlett