Velkommen

Hei hei. Så flott at du har oppdaget min blogg. Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg , så finner jeg deg igjen. De best ønsker til deg fra meg

mandag 12. desember 2011

52!!!

Velkommen!
Gurimalla!! Så gøy!
Da har hele 52 flotte damer lagt seg til her inne hos meg. Alt fra ei søt "lita" nabo-jente, fra hjemmetraktene mine på Voss, til en god dame fra Danmark.
også har vi alle dere imellom!
Skulle da ha tent ett lys for antallet, men som tidligere nevnt, slo alarmen seg ut i full blomst og sirene da vi skulle slukke kun sju lys på ett lysfat......faktisk sto de på motsatt side av alarmen....MEN, vi lærer jo av våre feil.
Ihverfall utad!
Sannheten er vel at jeg har mange lyse-staker, men så magne som 52, og som ser grei ut, det er enm annen sak.
Kunne jo gått i eskene og funnet noen fra studietiden på 90-tallet, men nei!!
Da vil min mann oppdage hva jeg samler på, og mulig legge merke til at hans lysestaker fra mormora, slett ike eksisterer her hos oss noe mer......
Han er nemlig jevnlig her inne for å se hva nytt som kommer i heimen vår.
Men noen lys har jeg da tent!!!

Hjertlig velkommen til dere alle.
Jeg har stor glede av deres blogger.
Det er så mange av dere som er så flinke til å ta gode bilder, skrive KORTE tekster og rett og slett har en flott og triveldig blogg.
Jeg ser at jeg har mye å lære, og jeg er jo i gang!!
Har vært inne hos hver og en, bortsett fra dere to siste.
Det blir det blir!

Kom gjerne igjen.
De beste ønsker fra Ida

2 kommentarer:

  1. Det er sååå koselig med flere lysestaker sammen, spesielt i fattigmannsølv. Enig med deg, lysestaker kan man ikke få for mange av. 52, sier du? Jeg vet ærlig talt ikke hvor mange jeg har, så det skulle vært moro å telt;) Ha en fin førjulsdag! Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med så mange følgere, moro.
    Koselig blogg du har her så det er ikke så rart at folk legger seg til.
    Ja nå kan du lure på hvem jeg er.
    Hint: Har du medlemskort?
    Da ble det vel ikke så vanskelig,eller?
    Ønsker deg en fin tirsdagskveld
    Klem Tone

    SvarSlett