Velkommen

Hei hei. Så flott at du har oppdaget min blogg. Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg , så finner jeg deg igjen. De best ønsker til deg fra meg

fredag 21. september 2012

Noen møbler til salgs

 Se på denne flotte jernsenga da.....skulle så veldig gjerne hatt den selv, faktisk skulle den ha stått der den står, på verandaen, men akk.....
Som jeg sier til mine barn; man kan bare ikke få alt tross i at man vil det......

 Jernsenga er ca 2 meter lang og 90 cm bred og helt nyyydelig.
Orginal bunn, og kan på en måte deles i to deler, noe som gjør det ok å flytte med seg og lagre....men man lagrer jo ikke en sånn seng da....
 Så har jeg to kirkebenker som skal selges.
Disse er super-flotte til å ha når man har mange gjester, både ute og inne.
Jeg har brukt de bla når vi har hatt barnebursdager.....

Disse to møblene selges pga plassmangel.
Min mann ser nok frem til å fa garasjen fylt opp med ved, og slippe å gå rundt som om det hele er en laburint der inne....dette er bare to av flere møbler som skal selges.
Har også to gamle skrivebord og ett nydlig, ovalt spisebord m fantastiske ben.....
Har ikke blitt helt ferdig m å male de og pusse de ferdig...ting tar tid!

Jeg skal ikke skryte av bildene, og nye kan taes om ønskelig.

Ha en flott helg da.
De beste ønsker fra Ida

10 kommentarer:

  1. Hva vil du ha for en slik benk?

    SvarSlett
  2. Du og dine skatter! :)-)
    Nå har jeg jo en unnskyldning for å komme på besøk! :-)

    Snakkes snart! Klem.

    SvarSlett
  3. Den jernsenga var virkelig en fin skatt - den som hadde hatt plass..
    Kan nå ikkje være vanskelig å få solgt den.

    Ønsker deg ei finfin helg!
    Klem :0)

    SvarSlett
  4. Ja, den jernsenga kunne jeg virkelig tenkt meg - men så dukker fristelsen opp iallefall ett år for tidlig da... For her er det heller ikke plass før jeg får på plass mitt etterlengtede Orangeri - og det blir nok ikke før til neste sommer...
    Men regner med det ikke blir noe problem for deg å bli kvitt den.
    Ønsker deg en fin fin søndag i Trøndersola!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  5. Hei igjen....
    Nå ble jeg jo nesten satt helt ut her av den fiiiineste kommentar....
    TUSEN TAKK....Du skal vite at jeg ble veldig glad,så glad at jeg leste den høyt for meg selv! Hi,hi
    Gutta er på Brann stadion skjønner du og Brann vant over Rosenborg!Hi,hi....
    Nydelig seng du har da....sikkert solgt snart!
    Å,ja nå må jeg jo finne på noe å blogge om da....
    Kos deg med ny ukestart snart!

    Så koselig at du trives hos meg...bare kom innom når du vil!
    Smil og god klem
    Camilla.

    SvarSlett
  6. Hei

    Takk for den hyggelige kommentaren hos meg :) Velkommen tilbake når du vil..!
    Åå, den som hadde hatt plass og ikke slunken lommebok for øyeblikket - da hadde jeg kommet og kjøpt både sengen og benkene sporens streks! Lykke til med salget...

    Riktig god mandag!!

    SvarSlett
  7. HEI SKJØNNESTE TINEMOR!
    TUSEN TAKK FOR KOSELIG HILSEN JEG BLE SÅ GLAD!
    HER HAR DU VIRKELIG FLOTTE SKATTER !
    DEN SENGE SKULLE JEG GJERNE FÅTT KLOA I;))
    GLEDER MEG TIL Å BLI BEDRE KJENT MED DEG!
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei hei.
      Jeg vet ikke helt om du har tatt feil, for jeg heter Ida og har denne bloggen du har skrevet til. Men er det Tine mor du skal til og vil bli bedre kjent med, så m du gå til denne adr; tineskreativehjorne.blogspot.com
      Men jeg håper jo du vil være her inne hos meg og da....ha en god dag.
      Ida

      Slett
  8. HEI,
    TAKK FOR KJEMPRHYGGELIG HILSEN INNE HOS MEG. SÅ KOSELIG AT DU TOK DEG TID. FINT HER HOS DEG JA.... LEST MEG NEDOVER NÅ.
    JEG LEGGER MEG SOM FØLGER. BESØK MEG GJERNE IGJEN DU OGSÅ.
    KLEM TOVE

    SvarSlett
  9. Hei du!
    Jeg kom over denne siden når jeg søkte etter kirkebenker på nettet. Det er jo lenge siden du har lagt ut denne posten, men det kunne jo være at du fortsatt hadde denne benken? : )
    Jeg hører gjerne fra deg om så er! Nr mitt 976 18 032

    SvarSlett