Velkommen

Hei hei. Så flott at du har oppdaget min blogg. Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg , så finner jeg deg igjen. De best ønsker til deg fra meg

fredag 31. januar 2014

Det tok sin tid....

Kjære kjære alle sammen...som jevnt og trutt har vært her inne, og som intet nytt har sett...

Her en dag fylte jeg år, og da bruker jeg å sette meg noen mål for kommende år.
En av tingene på lista ( som bare blir lengre og lengre....) var å få ferrest mulig sokker i boksen til "de-enslige-stakkars-sokkene-som-har-mistet-sin-make"...
Samt å lære mine små at matboksen ikke klarer å vandre selv til kjøkkenbenken.
Lære min sønn at skuffer går BÅDE inn OG ut...ikke bare ut....
Brusflasker er ingen nostalgisk pynt på en kjøkkenbenk.....
Hånduker må ha ett visst "rom" rundt seg for å bli tørre....de skal hvertfall ikke henge oppå hverandre!!!
Uteleker, som de altfor dyre triksesparkesyklene, skal IKKE funke inne nå når det er vinter...når de abselutt måtte komme i hus på vinterhalvåret, er det ikke dermed logisk at de skal nyttes innendørs....

Sånn går da lista mi, og jobben min blir herved å oppdra mine til å klare disse målene...trodde egentlig jeg var en sånn ok mor, men neida!!!
Jeg er fryktelig god å se hva jeg ikke har klart å få pentra inn i huene på barna...og litt på mannen!!!
Men DET STORE MÅLET, er å begynne å blogge litt igjen....så får vi se da.
Først må jeg rydde, ta bilder, etter å ha funnet kameraet, ladet det ovs osv......nesten som det er å ta vnn over hodet, men det er jo lov å alltid ønske å forbedre seg.

Og det skal jeg gjøre!!!
Kanskje!!

Ha en fortreffelig helg!

De beste ønsker  fra Ida

3 kommentarer:

  1. Neimen......ÅÅÅÅ dette var KOS!
    Vet du...jeg var innom deg sist uke.....men turde ikke mase mere;))) hi,hi!
    SÅ koselig å ha deg tilbake skjønne!
    Blogg når du føler for det!
    Det gledes!
    GOD helg Ida ;))))

    Varm klem Camilla .

    SvarSlett
  2. Hei! Ditt forbedringspotensiale hørtes litt kjent ut, ja!
    Vi har vel alle noe vi vil bli bedre til, og det er godt gjort når vi får tatt tak i noe og gjøre noe med det.
    Men vi må visst også øve på å ikke være flink hele tida, jeg har slitt med det...

    SvarSlett
  3. Ha en flott uke søte Ida !

    Smil og klem fra meg;)))

    SvarSlett