Velkommen

Hei hei. Så flott at du har oppdaget min blogg. Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg , så finner jeg deg igjen. De best ønsker til deg fra meg

mandag 11. april 2011

GOD MORGEN!!!

Jeg må bare kjappe meg jeg nå, for plopp...så forsvinner vel denne bloggen og....
Mandag. Fridag.Nye muligheter.

På fredag var jeg på jobb hos tinesshop.blogspot.com, og der var det oprasjon "få vekk all grusen før denne store bilen kommer og henter all grusen og det blir fint i gatene"
Greia var bare at det regnet ned og faktisk opp!! slik det gjør her i midten av landet, samt at det blåste hit og dit.....og midt oppi.
Jeg prøvde hardt og tenke på at denne aktiviteten var nok noe disse rugby-gutta fra filmen ALIVE, nok ville ha byttet m meg...istdenfor fl mnd i Andesfjellene...så da gikk det som en lek.
OG.....det å måke snø, grus el hva det måtte være av sånne lite festlige greier.....så skal jeg jammen meg gjøre det m ett smil  fra nå av!!!!
Heller det enn å overvintre, ufrivillig langt pokkerivold........Så denne våren skal jeg gå inn i m lyst og glede og føle meg heldig som kan gjøre sånne sysler....flytte sand og ikke fjell!!!

Det er jo bare det at jeg har så innmari vondt i armen!!!
Det er faktisk vondt å skal flytte tonn av stein fra hit til dit....med en grønn, billig kost fra EuroPris.....

bildet ja??
Nyydeldig liten kaketerin i glass, kjøpt på jobben. Løp og kjøp! Har en igjen!!
Ikke er den dyr heller.....Ha en god dag. Grus el ikke som ligger foran deg og som slett ikke skal være der.....lykke til m vårrengjøringa!!
Fra Bollapinnsvin

5 kommentarer:

  1. Jeg ler meg ihjæææælll !!
    Enda godt jeg ikke bad deg om å flytte litt fjell da..
    Bare vondt i armen?
    Jeg har smerter i hele kroppen jeg!
    Smaskeklem fra "slavedriver'n"

    SvarSlett
  2. Hei. :)
    Velkommen tilbake!! :) :)
    Så koselig at du tok turen inn til meg først. :)
    Krysser fingrene for at du holder deg her nå. ;)
    Fin blogg. :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei!
    Innom deg i jungelen av blogger;)
    Fin blogg;D
    Klem Beate

    SvarSlett
  4. så trivelig at du trives med mine farger:) Det er jo det som er så spennende her inne i bloggelandet at vi har forskjellige stiler:)
    Velkommen som følger, jeg vil følge deg også:) Vi blir en stor trønderbataljon etter hvert:)

    Vi blogges:) ha en fin kveld, jeg skal synge i 2 og en halv time nå:)
    Trine:)

    SvarSlett
  5. Satser på at bloggen ikke forsvinner mer nå:-)

    Tusen takk for koselig hilsen!

    Klem

    SvarSlett