Velkommen

Hei hei. Så flott at du har oppdaget min blogg. Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg , så finner jeg deg igjen. De best ønsker til deg fra meg

mandag 12. mars 2012

 Dette svære greiene her fikk jeg plutselig en dag da jeg kom på jobben, og helt først skjønte jeg ikke helt hva denne boka skulle inneholde.....MEN, det er jo ikke noe bok, men en vinboks!!!
Kjøpt på obs til under hundrelappen.....ikke veldig høflig å sjekke pris på gaver man får, men er man så nyskjerrig som meg , må man bare...NEIDA, Tine selv var så fornøyd og det var derfor hun kjøpte 3 stk, en til seg selv, til mammaen sin og en til meg.
synes den er kjempeflott til dekorasjon på ett skap el ei hylle.

 Fin?
Egentlig burde den bli brukt til det den er laget til, men en kartong vin finnes ikke nett nå i heimen. Jeg kunne jo ikke bare sette den bort og inn i skapet for det.
Neida, nå står den nå her i stua og "roper" til meg om at innholdet snart må dukke opp....så turen til polet er på ukeplanen.
MED EL UTEN vinkartong- til pynt skal den stå!!
98 små norske kroner på obs...godt kjøp m andre ord.

 Så dette lille skapet jeg kjøpte for salg...skulle male og pusse litt her og der, og slenge det inn i butikken vår, men neida!!!
Malt det har jeg gjort, og sandelig har jeg ikke pusset og fikset det som fikses skulle, men det endte oppe på barnas leke-areal
(gurimalla- nå hadde jeg lyst å skrive at det står på barnas tv-rom, men neida, sånn rom har ikke vi enda. Den står der oppe hvor mannen kan se fotball, med legoklosser som gulvbelegg, når ejg f.eks har venninner på besøk)

 Har som sagt malt det og ferdig er det blitt, men har mor tatt bilde av det?
Neida.
Det er merklig dette, men hver gang jeg setter m i bilen, til butikken el en annen kort tur, er det ALDRI fine sanger på radioen.....bare sånn meningsløs reklame som jeg strever for at ikke skal innta mitt hodet, el sånn "dunk-dunk" musikk.....
OG, sånn er det når jeg tar frem kameraet og-
Det er ALLTID tomt for battteri. NESTEN alltid da.
Så hvordan det er blitt, ser dere en annen dag. Veldig snart for JEG har faktisk husket å sette batteriet på lading....det er ikke en refleksbevegelse for alle og lade opp batteriet når det er tomt her hos meg og mine....
Ha en strålende ettermiddag og uke!
De beste ønkser fra ida

ps. Det som er irriterende og ganske merkelig, er at når jeg sitter hos frisøren el hos tannlegen, dog det er ikke sååå ofte, men da, da spilles det fin musikk på radioen. Men m en munn full av ekle, kalde og spisse redskaper, dyttet sammen m litt bommull, el ett hår dekket m sånn illeluktende væske, som skal gjøre håret friskt og fint, ja da er det ikke helt naturlig å slenge kroppen ut på gulvet, med arm og ben bevegelser på ett meget primitivt nivå, og en sangstemme som ikke er hørbar for andre....det er jo pga denne elendige siden av meg at jeg liker å høre flotte sanger når jeg er alene......ikke hos frisøren og hos tannlegen.
Greia er at sangene ikke dukker opp til rett tid og rett sted!!

2 kommentarer:

  1. Herlig innlegg som alltid.
    Den "boka" var knall fin.
    Kanskje jeg må på Obs en tur???
    Stor klem fra Tone

    SvarSlett
  2. Hahaha, ja du skriver da friskt.
    Du og takk for det bra tipset på noe som er styggt å ha framme som de der boxene ja du vet...
    Ha en riktig fin dag

    SvarSlett