Velkommen

Hei hei. Så flott at du har oppdaget min blogg. Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg , så finner jeg deg igjen. De best ønsker til deg fra meg

torsdag 15. september 2011

En søsters ønske.....

Idag hadde jeg tenkt å vise frem den nymalte kommoden, jeg her brukt tid og krefter på, men bildet er jo blitt borte...så da kan jeg jo vise fram verdens flotteste og BESTE lillebror!!

Jeg er godt gift jeg, men bortsett fra min mann og min sønn, er dette en mann som står høyt i mitt hjerte....gud så pent sagt da......
Vel, da har jeg vist frem Tuva og onkel.
Er det ikke noen som har ei god og snill venninne da?
Singel sådan!!!!

Siden jeg kun har en bror har jeg funnet ut at det hadde vært ok m en svigerinne jeg liker og...stakkars dame!!!

Litt usikker her om lillebror syns dette er festlig gjort, men det er vel ikke noe galt å vise frem de man er aller mest glad i....og legge til at han tilfeldigvis er singel.......gjort er gjort!!!
Ha en strålende dag alle sammen-

De beste ønkser,
Bollapinnsvin

2 kommentarer:

  1. God å ha en bror man er glad i ja.
    Kunne tatt´n jeg, men vet ikke om Terje hadde sett så blitt på det.....
    Og bilde av kommoden din, -det har jeg ;-)
    Klem

    SvarSlett
  2. http://www.tineskreativehjorne.com/2011/09/det-var-skikkelig-kaos-men.html

    SvarSlett