Velkommen

Hei hei. Så flott at du har oppdaget min blogg. Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg , så finner jeg deg igjen. De best ønsker til deg fra meg

tirsdag 6. september 2011

Hjelp meg litt her....

Se litt på dette!!!!!
Jeg skulle jo hatt sånne vinduer  m dyp vinduskarmer og hvite sprosser....men dette er det jeg har.
Hva og hvordan skal man gjøre m sånne smale vinduer?
For små til gardiner, derfor dette greiene som henger der.....men jeg må jo ha noe som kan holde oss her inne trygge...ikke innysn...at ikke alle disse damene som går tur om kveldene, mens det de egentlig gjør er å se inn i vinduer......det gjør nemlig jeg!!!
Kan få mang en ide!!!
Skal jeg ha det litt sånn tilfeldig satt opp el ha noe i midten og ha det likt på hver side.?
Liker det første alt men da blir det sånn som dette.....hva skal da gjøres?
Skjære ett nytt vindu...??

De beste ønsker fra Bollapinnsvin


5 kommentarer:

  1. Synes vinduet var fint, jeg. Jeg skulle også hatt sprosser, men har ikke det. Da kom jeg på ideen med espalier. Kanskje det går hos deg også.

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Hei
    Der var du tilbaker,leste gjennom forrige innlegg,sorry,men jeg begynte å le litt jeg også.
    Men innleggene dine er bare så bra skrevet og med så mye humor:):)
    Ang. vinduet så har jeg ikke noen ide om hva,hvordan.Sliter selv med to slike vinduer,men nå er mine litt høyere oppe, så ingen klare å se inn,hihi.
    Ønsker deg en fin fin kveld, og det er godt å ha deg tilbake i bloggverden:):)Klems

    SvarSlett
  3. Synes vinduet var fint som det var, men om du ønsker å hindre innsyn er det mye flott findusfolie å få kjøpt. :)

    SvarSlett
  4. Nydelig! Elsker jernfriseer jeg å! Du har gjordt det lekkert, -igjen
    Og ser disse tur-gå-damen inn nå, ja så må du bare nødt til å innvestere i helfolie!!!
    Klemzzzzzzz

    SvarSlett
  5. Heia. Da vart d rætt blogg som æ la mæ t som følger. Super koseli blogg har du. Æ e hu på som jobbe på Interiørkroken. Klæms Binni

    SvarSlett